RSS

četvrtak, 1. ožujka 2012.

NOTD: essence “thelma” nail art twins

Kao i moji noktići, ovaj post biti će kratak - danas gibam na prva predavanja i vraćam se tek navečer :)

Ok nisam kupila (i krivo mi je ko psu da nisam) i glitter topper koji ide uz ovaj lak ali kad tamnim ljubičastim nijansama ne mogu odoljeti, a za topper još imam vremena :) Sad kad su mi se nokti upristojili dovoljno da me nije sram u javnosti s njima, stavljam odmah tamne lakove (essence nail art twins, nijansa 01 – thelma colour base) jer nekako ih volim tako kad su kratki :)

P2280431

P2280433



Ljubim vas sve***


6 komentari:

Nanethiel kaže...

jel to patliđan tamno ljubičasta? :O zašto nisam nigdje vidjela ovu nijansu??? :O

lucyfarinelli kaže...

da da, ja sam totalni sucker na nju evo i kosu ofarbala baš :)) imam taj lak već neko vrijeme ali super je i glitter topper koji ide uz njega, sa ljubičastim šljokicama <3 valjda tog još ima :O

Nanethiel kaže...

nisam nigdje našla :((

mirtochka kaže...

ni ja nisam ovo nigdje vidjela :(((

lucyfarinelli kaže...

pa nije moguće da tog više nema :O
evo cure, otići ću sutra u Müller (jer mi uvijek bude veći izbor; tamo sam i kupila ovaj lak) i provjeriti dal ta nijansa još postoji pa vam javim :)

lucyfarinelli kaže...

našla sam ih u DM-u, u Mülleru ih više nema :(

Objavi komentar