RSS

četvrtak, 5. travnja 2012.

Sweet lips


Hello my lovely ladies :)

These days when being sick sugar was a good friend, both mine and boyfriends… I have to say, lying in bed, in a closed room, without enough liquid, antibiotics… it made my skin suffer pretty much - it got really dry and itchy. But what I really hate is very dry, chapped lips… no matter how much I tried to nourish them, when I’m sick, they’re just in a terrible condition. Recently I tried the Lush Lip Scrub in Sweet Lips and yes, they ARE amazing, they SMELL amazing and they TASTE amazing! But 68kn (12$) for 25g was just too much money for me right now, for just a lip scrub, no matter how much I loved it so I decided I’d make one myself with the ingredients I had at home…

Ovih dana kad smo bili bolesni šećer nam se pokazao kao dobar prijatelj :) moram reći, ležanje u krevetu u zatvorenoj prostoriji, bez dovoljno tekućine i uz trošenje antibiotika poprilično naškodi mojoj koži – postane užasno suha i jako svrbi… ali ono što stvarno mrzim su užasno suhe i oštećene usnice. Koliko se god trudila njegovati ih melemom, kad sam bolesna on sam jednostavno ne pomaže. Nedavno sam imala priliku isprobati Lush Lip Scrub Sweet Lips i zaista je divan, miriši divno i čak je i divnog okusa! Ali cijena od 68kn za 25g proizvoda mi je bilo zaista previše za dati u ovom trenutku pa sam odlučila napraviti jedan sama kod kuće, od sastojaka koje sam imala…


lush lip scrubs, sugar lips, mint julip,sweet lips, bubblegum

Reading a few of DIY lip scrubs I made a combination that was really helpful afterwards :) what I had was:
  • sugar
  • honey
  • olive oil
  • vanilla extract
And the final result: I scrubbed them twice in two days to get the dead skin off, put some chopstick afterwards, and they’re back to normal now :)

Istražujući malo DIY peeling za usne napravila sam kombinaciju sastojaka i zaista je pomoglo :) ono što sam imala su:
  • šećer
  • med
  • maslinovo ulje
  • ekstrakt vanilije
I konačni rezultat: dva puta u dva dana sam ih pilingirala da uklonim svu onu mrtvu kožu, dobro namazala melemom kasnije i moje usnice vratile su se u normalu :)


photo_2

Another thing I used sugar for was my boyfriends terrible cough. Did your mom or your grandma ever make you a hot cup of caramelized sugar when you had a sore throat or a bad cough when you were little? Since he didn’t want to go to see a doctor that’s what I made him :) so in case you never heard of that, what you do is: take a spoon (or a spoon and a half) of sugar, and put it in a bowl, heat it up until it melts and turns into beautiful golden liquid, then add a cup of milk and just stir and boil until the caramelized sugar melts into the milk :) That’s it, just drink it while it’s still warm ;)

Još jedna stvar za koju sam koristila šećer je gadan kašalj mog dragog. Da li vam je mama ili baka ikad pripremala “špinani šećer” odnosno šalicu toplog karmeliziranog šećera kad ste bili mali? On nije htio doktoru pa sam mu za kašalj pripremala upravo to :) za slučaj da niste nikad čule za špinani šećer evo kako se radi: žlicu (ili žlicu i pol) šećera stavite u posudu i na vatri lagano zagrijavate dok se potpuno ne otopi i pretvori u divnu zlaćanu tekućinu; zatim dodate šalicu mlijeka i prokuhate na laganoj vatri dok se karamelizirani šećer ponovo ne otopi u mlijeku. I to je to :) samo popijte dok je još toplo ;)


photo_4

0 komentari:

Objavi komentar