RSS

petak, 27. siječnja 2012.

Manhattan Mousse Rouge


U srijedu smo prijateljica i ja uletile u Kozmo taman pod kraj radnog vremena, nadajući se nekom ulovu pošto je bila odlična akcija, 30% na sva sjenila i rumenila. Već neko vrijeme ciljam na kupovinu kremastog rumenila jer nemam ni jedno, pa me ovo skroz razveselilo :)
Cijena Manhattan Mousse Rouge je bila u startu sa 56kn snižena već na 32kn i uz Kozmo popust rumenilo je na kraju koštalo 21kn što bi se svakako moglo nazvati dobrim ulovom. Me very happy ;)

P1270117

P1270120

Rumenilo je izuzetno mekane kremasto-pjenaste teksture. Dolazi u dvije nijanse, Apricot i Brown; u ambalaži od 7g. Apricot (koju sam i kupila) je nježne breskvaste boje, idealno za one svijetlije puti dok je Brown, naravno tamnija smeđkasta nijansa. Rumenilo je prekrasno pigmentirano i lako se blenda pa nema problema sa nanošenjem. Daje licu prirodan i svjež izgled što me oduševilo jer neka rumenila zaista znaju dati onaj umjetni, prenapadni izgled. I da, fino miriši :)

P1270128

P1270130

Jedina stvar koja me malo iznervirala je ta da pošto je bilo samo još tri-četiri komada na polici uz tester, u svaki; ali baš SVAKI komad je netko zario prste. Negdje više, negdje manje. Uz dostupan tester. Žene drage… čemu?

Uzela sam još jednu stvar koju ste valjda već svi uspjeli vidjeti ili probati, koja nije bila na sniženju ali ganjam taj nude ruž već duže vrijeme i svaki put kad sam u Mülleru tražila na policama, te nijanse nikad nema. Sad kad sam ga ugledala morala sam uzeti, Ultimate Colour. Nijansa je 010 Be Natural!. Cijena: 33kn.

              P1270141 P1270161

Jeste li već isprobale neki od ovih proizvoda? Ja bih u svakom slučaju ponovo kupila, iako ne znam kad ću to potrošiti svih 7g rumenila :)

4 komentari:

Maybe kaže...

Divno je rumenilo, ali mislim da na meni ipak ne bi bilo super kao na tebi ovako svjetloj!

lucyfarinelli kaže...

Joj moram reći da me stvarno oduševilo, toliko mi živne lice kad ga stavim :)) i fakat je puno lakše s njim baratati, ja sam se bojala da ću imati problema: )

Ana Petrović kaže...

predivan je ruz :) jedva cekam na leto da idem u makarsku da se nakupujem catrice-a :)

lucyfarinelli kaže...

ruž je odličan, oduševilo me to što mi uopće ne isušuje usnice :)

Objavi komentar